Poc anglès …

Estàndard

Jo sóc professora a l’IES Clara Hammerl. Les assignatures que els alumnes fan en anglès són matemàtiques i naturals (ja que són els únics professors capacitats per fer-ho). No obstant, en ambdues assignatures disposam de professors de suport que atenen als alumnes de via lenta en català 2h a la setmana (és a dir, totes les sessions excepte als desdoblaments).
Fins ara els criteris per dividir els alumnes dels grups de desdoblament entre anglès i naturals els establia jo, atenent al nivell dels alumnes d’anglès. Però a partir d’ara el criteri l’haurà d’establir la professora de naturals, ja que no pot xerrar dues llengües alhora.
Ens hem trobat que els alumnes que reben reforç de natuals i anglès no són els mateixos, de manera que es dóna el cas que un alumne que rep reforç de naturals (i per tant fa les classes en català) no el necessita d’anglès, així que als desdoblaments haurà d’anar al grup de via lenta en les dues matèries, encara que només ho necessita en una.
CONCLUSIÓ: un projecte que pretén millorar el nivelll d’anglès provoca que un alumne amb un bon nivell d’anglès hagi de fer anglès en el grup de via lenta.

Anuncis

Informa d'una incidència

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s