Projectes tils aprovats o desaprovats

Estàndard

Hola, us faig cinc cèntims del meu cas:
Segons tots els projectes tils aprovats o desaprovats al nostre centre jo he de fer la música en anglès. Tenc el C1 i durant anys he estat coordinador de Seccions Europees.
A l’IES Binissalem, el Consell Escolar només ha aprovat l’article 20. El TIL posterior esmenat pel director a proposta de Conselleria fou rebutjat.
Des d’un principi i seguint la consigna de l’assemblea, l’assemblea del nostre centre ha dit públicament que no aplicaríem el TIL a la reunió de pares en tornar de la vaga, a les CCP i als departaments.
El director però, ha pres el camí del mal menor i creu que s’ha d’imposar el TIL estil light (com el que fa majoritàriament tothom).
Després d’una setmana i mitja de pressions, el director de l’IES Binissalem em va dir oralment que si no aplicava el TIL hauria de donar el meu nom al Consell Escolar que s’ha de reunir el proper dimarts 22 d’octubre.
Ara, segons m’han dit a l’stei, no tenc més remei que cumplir l’ordre.
Intentaré donar registre d’entrada a les preguntes que formularen els directors per guanyar temps, però la situació és un poc insostenible.

Informa d'una incidència

