Una mare del CEIP Mitjà de Mar de Portocristo desconcertada per les proves de 3r de primària

Estàndard

Tenc una filla que fa tercer de primària. El dia 19 de maig no va anar al centre i el dia 20 hi va anar amb escrit eximint la meva filla de fer proves.

A una altra mare, que va fer com jo, la van cridar i li van dir que si anava a escola hauria de fer ses proves.

Aquesta mare va anar a l’escola a cercar el seu fill i la meva filla, però li van dir que ja estaven fent la prova de català i no els traurien a mitja prova. Jo vaig cridar per donar permís per endur- se’n la meva filla i em van dir el mateix.

Vaig dir a la directora que no volia que fes un altre dia les proves que no va fer dia 19 i me va dir q estava obligada passar-les.

Aquest centre és un dels 50 centres representatius, hi va personal extern a fer les proves. Pens que en tot cas és aquest personal i no el centre qui decideix si li han de repetir les proves de dia 19.

Els pares anam perduts.

Anuncis

Informa d'una incidència

